ProStaff işgücü etkinliğini arttırmak, operasyon maliyetlerini düşürmek ve uyumluluğu arttırmak için bordro dışı tüm İK süreçlerini otomatik hale getiren web tabanlı insan kaynakları yönetim sistemidir.
Tam ve entegre bir platformla, çalışan yönetimini etkin bir şekilde yapmaları için organizasyonlara birçok imkan verir.
- Kullanıcı deneyimi ön planda tutularak tasarlanan self service fonksiyonları
- Uyarlama ve geliştirme sürecinde esnek yapı ile kolaylık ve hız
- Çok büyük işletmelerin dahi özel ihtiyaçlarını karşılayabilecek zengin fonksiyonlar
- İK süreçlerinde İK İş Ortağı seviyesinde yetkilendirme
- Aynı grup altındaki tüm şirketlerin tek bir ortamdan yönetme
- Veri tarihçesini tutma ve raporlayabilme
- Kişisel Verilerin korunması süreçlerine (KVKK, GDPR, vs.) uyumlu olabilme
- Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) Standartlarına uyumluluk ile yüksek erişilebilirlik
- Entegrasyon yetenekleri
- Toplam sahip olma maliyetinin düşük olması
Yetenek Yönetimi – Aradığınız yeteneği rakipler keşfetmeden siz bulun ve aşağıdaki modüllerin desteğiyle çalışan sadakatini arttırın.
İşe Alım
Kariyer Yönetimi
Gelişim Yönetimi
Performans Yönetimi
360 Geri Bildirim Yönetimi
Sınav ve Anket Yönetimi
İş Gücü Süreç Yönetimi – Tüm temel insan kaynağı süreçlerini aşağıdaki fonksiyonlar ile otomatik ve entegre hale getirin.
Çalışan Yönetimi
Organizasyonel Planlama
Zaman Yönetimi
Ücret ve Prim Yönetimi
Talep Yönetimi
Elektronik Arşiv
İK Self Servis – Çalışanlarınıza her zaman, her yerde self-servis üzerinden bilgiye erişebilecekleri interaktif bir ortam sağlayın.
Çalışanlarınızın bilgilerini detay bazda saklayarak insan kaynağınızı bir bütün olarak görmenize yardımcı olur. İşe alımdan ayrılış sürecine kadar tüm personel yaşam döngüsünü otomatik hale getirin.
Ortak personel veri tabanı oluşturun
Terfi süreci öneri listesini otomatik olarak alın ve zaman kazanın
Toplu terfi ve görev değişikliği yapın
Çalışanınızı birden fazla pozisyona aynı anda ilişkilendirin
Self servis ekranları ve raporları ile çalışanların birçok sürece katılımını sağlayın
Süreç bazlı delegasyon ile fonksiyon bazında (izin, eğitim, vb.) delegasyon verin
Zimmet yönetimini otomatik hale getirin
Disiplin sürecini sistem üzerinden yönetin
Zorunlu sertifika takibini sistem üzerinden yürütün
Organizasyonel Planlama modülü ile matris ve çoklu organizasyon hiyerarşilerini destekleyin ve sürükle bırak ile organizasyonel değişiklikleri yapın.
Organizasyon yönetiminizi ileriye dönük istenilen bir tarihten geçerli olacak şekilde bir proje olarak offline yürütün.
Projenizi sürükle bırak yöntemi ile gerçekleştirin
Gerekli dokümantasyon ve bilgileri proje bazında saklayın ve onaya sunun
Değişiklik onaylarını sistem üzerinden karşılaştırma yaparak verin
Projeleri onay aşamasından sonra otomatik olarak canlıya alın
İdari hiyerarşi dışında birimler arası ihtiyaca özel linkler oluşturun
Co-Head yapısı sayesinde bir kutuda birden fazla yönetici sürecini destekleyin
Değişiklikler sonucu yapılması gereken görev atamaları otomatik olarak oluşturun ve zaman kazanın
Organizasyon şeması üzerinden çalışan bilgi kartlarını tüm kurum ile online paylaşın
Talep Yönetimi modülü ile çalışanlarınızın taleplerini İK sistemi ile entegre bir şekilde hızlıca çözün ve çalışan memnuniyetini arttırın.
Talep akışlarını self service üzerinden esnek olarak yönetin
Talebin durumu ile ilgili her aşamada bilgi vererek şeffaflığı sağlayın
İK olarak çalışandan beklediğiniz bilgileri online olarak isteyin ve süreci takip edin
Talep kütüphanesi ile bilgiye kısa sürede ulaşımı sağlayın
Sağlanan raporlarla İK bölümünüzün hizmet seviyesini ölçün ve iyileştirin
Organizasyonunuzdaki unvanlara ait gerekli bilgileri sistem üzerinde tutun ve tek bir yerden yönetin.
Beklenen görev ve sorumlulukları belirleyin
Yetkinlikleri ve davranışlarınızı oluşturun
Akademik eğitim, yabancı dil bilgisi ve deneyim bilgilerini sistem üzerinde tutun
Sertifika ihtiyaçların belirleyerek kritik pozisyonlardaki çalışanların yasal zorunluluklarını takip edin
Çalışanlarınızın zaman planlarını yönetin, izin, fazla mesai gibi süreçleri çalışma zamanları ile entegre hale getirin.
Ülke, şehir ve kontrat bazlı tatil takviminizi tanımlayın
Esnek çalışma takvimi tanımlayın ve bu takvimleri şirket, ülke ve çalışan bazlı atayın
Şirketinize özel izin türleri tanımlayın ve kurallarını esnek olarak belirleyin
Süt izni ve doğum izni süreçlerinizi yönetin
Sendikal izinlerinizi yönetin
Fazla mesai sürecinizi oluşturun, fazla mesai saatlerini izne ya da paraya dönüştürün
Zaman yönetimi kurallarına bağlı olarak aylık yemek kartı yüklemelerini kişi bazlı sistemden alın
Self servis üzerinden kendinize ya da çalışanınıza ait işlemleri gerçekleştirin
Çalışanların kurum için açık pozisyonlara başvuru süreçlerini yönetin. Olası atama ve terfi süreçlerini sistem üzerinden ve hızlı bir şekilde gerçekleştirin.
Yöneticilerin eleman ihtiyaç taleplerini sistem üzerinden toplayın
İhtiyaca uygun açık pozisyonları kurum içinde yayınlayın
Gelen başvuruları değerlendirin ve en uygun adayın seçimini sistem üzerinden gerçekleştirin
Farklı tipteki atama işlemlerini tek ya da toplu olarak sistem üzerinden yapın ve zaman kazanın
Belirlenen terfi kriterlerine göre oluşan aylık çalışan terfi listesini sistem üzerinden alın
Çıkış işlemleri sürecinizi sistem üzerinden yönetin
Açık pozisyonlarını tanımlayın, aday başvuru portali üzerinden toplanan başvurulardan en iyi adayları seçin ve işe alım sürecini hızlı bir şekilde tamamlayarak aday bilgilerini özlük sistemine doğrudan taşıyın.
İlanlarınızı oluşturun ve kariyer portaliniz üzerinden yayınlayın
İlanlarınız üzerinden başvuru kabul edin ve aday havuzunuzu oluşturun
Gelişmiş arama kriterleriyle aradığınız adaya hızlıca ulaşın
Adaylarınızı işe alımdaki tüm süreçlerde otomatik haberdar edin
İşe alım sürecini durumunu self service üzerinden yöneticilerle paylaşın
Aday bilgilerini işe alım sonrasında özlük sistemine otomatik olarak taşıyarak zaman kazanın
On-boarding süreci ile çalışanınıza olumlu bir deneyim yaşatın
Ücret artış dönemlerinizde mevcut verilerinizi yorumlayın ve ücret planlamalarınızı doğru ve hızlı bir şekilde yapın. Belirli dönemlerinde dağıtılacak olan primleri sistem üzerinden adil bir şekilde planlayın ve self service üzerinden dağıtımını sağlayın.
Ücret artış dönemleri öncesinde belirlediğiniz senaryolara göre simülasyonlar yapın
Yöneticilere varsayılan ücret artışlarına ek olarak belirli kotalar verin
Self servis ekranları aracılığıyla yöneticilerinizi ücret planlamaları hakkında bilgilendirin ve görüşlerini toplayın
Ücretle ilgili verilerinizi personel özlük sistemine doğrudan aktarın
Teorik bonus rakamlarını organizasyon seviyesinde belirleyin
Dağıtımı yapılacak bonus rakamlarını organizasyondaki ana birimlere dağıtın ve otomatik olarak sistemin tüm yöneticilere kurallar çerçevesinde adil bir bonus önermesini sağlayın
Bonus dağıtımının tüm adımlarını sistem üzerinden süreç ile yönetin ve hız kazanın
Yetenek yönetiminin önemli bir bileşeni olarak Performans Yönetimi modülü ile kapsamlı çalışan değerlendirme süreçleri ve hedef birleştirme araçları sunarak organizasyonunuzu destekleyin
İş hedefleri, projeler ve yetkinlikler ile performans formları üretin
Yöneticilerin kendi ekiplerine ait proje ve iş hedeflerini sistem üzerinden oluşturmalarını sağlayın
Kalibrasyon süreci ile performans değerlendirme sonuçlarını düzenleyin
Her dönem sonunda bağımsız hedef kart, yetkinlik ve proje performans değerlendirmeleri gerçekleştirin
Değerlendirmeleri onay akışı çerçevesinde yürütün
Çalışanların bireysel farkındalıklarını keşfetmesi için farklı bakış açılarından geribildirim almalarını gelişimlerine katkıda bulunun
Geri bildirim için ast ve yatay paydaş seçerek değerlendirme sürecini başlatılmasını sağlayın
Güçlü ve gelişim alanlarına yönelik geribildirimleri yönetin
Yöneticilerin özel raporlar ile ekibi için ileriye yönelik planlama yapmasını sağlayın
Geri bildirimlerine yönelik analizler yapın ve gerekli gelişim aksiyonlarının alınmasını sağlayın
Gelişim aksiyonlarını sistem üzerinden yönetin ve görüntüleyin. Aksiyonlara yönelik planlamaları sistem üzerinde kayıt altına alın.
Gelişim aksiyonlarına yönelik talepleri self servis üzerinden toplayın
Çalışanlarınıza alternatif tarihler eğitim seçimi sağlayın ve katılımı arttırın
Gelişim aksiyon planlamalarında izin kontrolü, ön koşul ve kapsayan gibi otomatik yerleştirme kuralları ile zaman ve maliyet kaybından kurtulun
Aksiyon taleplerini bir havuzda görüntüleyip, toplu olarak onay sürecine sokun
Taleplerde asil ve yedek sürecini anlık olarak yönetin
Sistem üzerinden fakülte ve paket eğitimleri tanımlayıp akademik bazda planlama yapın. Başarı durumunu kredi ile yönetin
Gelişim aksiyon planlamalarını İK takviminde çalışanlarınızla ve yöneticilerle paylaşın
Tüm sürecinizi Outlook ile entegre edin
İç eğitmenlerinizin self servis üzerinden planlama ve katılımcı bilgilerine ulaşmasını sağlayın
Gelişim aksiyonlarına yönelik eğitmen, içerik, doküman ve transkript bilgilerini self servis’e açın
Gelişim aksiyon bütçelerinizi oluşturun ve maliyetlerinizi bu doğrultuda yönetin
Zorunlu eğitimlere yönelik zamanlama ve sertifika bilgilerini sistem üzerinden yönetin
Gelişim aksiyonları öncesi ve sonrasından bilgi ve becerileri ölçmek için sınavlar düzenleyin.
Farklı konu ve içeriklerde sorularla, soru bankası oluşturun
Kendi oluşturduğunuz vakalarla birden fazla soruyu ilişkilendirin
Tasarladığınız şablonlarla farklı tipte sınavlar oluşturun
Şablonlarda kullandığınız soruların ve cevapların sırasını karıştırarak sınav sonuçlarının güvenilirliği arttırın
Online ve yazılı sınavlar düzenleyin
Online sınav durumlarını sistem üzerinden izleyin
Sınav sonuçlarını raporlayın ve ölçümleyin
Gelişim aksiyonlarınızın değerlendirilmesi ve genel amaçlı konular için farklı anketler oluşturun ve raporlayın.
Anketler için kendi soru ve cevaplarınızı oluşturun
Kullanıcının verdiği cevaba göre farklılaşan sorular kurgulayın
Çalışanlarınızla self servis üzerinden anketler paylaşın
İç eğitmenlerinizin katılımcı değerlendirmelerini self servis üzerinden yapmalarını sağlayın
Anket tamamlanma sürecini sistem üzerinden takip edin
Gelişim aksiyonlarına yönelik anketlerin değerlendirme sonuçlarını otomatik olarak sistemden alın
Anket raporları ile toplanan veriyi yorumlayın ve doğru aksiyonlar
Çalışanlarınız özlük dosyalarını sistem üzerinde tutun ve paylaşın.
Özlük dosyalarına ait dosya yapısı oluşturun
Konusuna göre taratılmış evrakları sisteme yükleyin
Çalışanlarınıza self servis üzerinden talep ettikleri evrakları gönderin
Kurum içindeki farklı departmanlarla, çalışanlarınıza ait evrakları onay mekanizması ile paylaşın