İnsan Kaynakları

  • Prostaff - İnsan Yönetimi Çözümleri

    ProStaff işgücü etkinliğini arttırmak, operasyon maliyetlerini düşürmek ve uyumluluğu arttırmak için bordro dışı tüm İK süreçlerini otomatik hale getiren web tabanlı insan kaynakları yönetim sistemidir.

    Tam ve entegre bir platformla, çalışan yönetimini etkin bir şekilde yapmaları için organizasyonlara birçok imkan verir.
     

    ProStaff aşağıdaki kilit özellikleriyle öne çıkmaktadır:

    - Kullanıcı deneyimi ön planda tutularak tasarlanan self service fonksiyonları
    - Uyarlama ve geliştirme sürecinde esnek yapı ile kolaylık ve hız
    - Çok büyük işletmelerin dahi özel ihtiyaçlarını karşılayabilecek zengin fonksiyonlar
    - İK süreçlerinde İK İş Ortağı seviyesinde yetkilendirme
    - Aynı grup altındaki tüm şirketlerin tek bir ortamdan yönetme
    - Veri tarihçesini tutma ve raporlayabilme
    - Kişisel Verilerin korunması süreçlerine (KVKK, GDPR, vs.) uyumlu olabilme
    - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) Standartlarına uyumluluk ile yüksek erişilebilirlik
    - Entegrasyon yetenekleri
    - Toplam sahip olma maliyetinin düşük olması
     

    Desteklenen İş Aktiviteleri

    Yetenek Yönetimi – Aradığınız yeteneği rakipler keşfetmeden siz bulun ve aşağıdaki modüllerin desteğiyle çalışan sadakatini arttırın.

    İşe Alım
    Kariyer Yönetimi
    Gelişim Yönetimi
    Performans Yönetimi
    360 Geri Bildirim Yönetimi
    Sınav ve Anket Yönetimi

    İş Gücü Süreç Yönetimi – Tüm temel insan kaynağı süreçlerini aşağıdaki fonksiyonlar ile otomatik ve entegre hale getirin.

    Çalışan Yönetimi
    Organizasyonel Planlama
    Zaman Yönetimi
    Ücret ve Prim Yönetimi
    Talep Yönetimi
    Elektronik Arşiv

    İK Self Servis – Çalışanlarınıza her zaman, her yerde self-servis üzerinden bilgiye erişebilecekleri interaktif bir ortam sağlayın.

     



Modülleri, yukarıdaki başlık bölümünde ayrıntılı inceleyebilirsiniz.
  • Personel Özlük

    Çalışanlarınızın bilgilerini detay bazda saklayarak insan kaynağınızı bir bütün olarak görmenize yardımcı olur. İşe alımdan ayrılış sürecine kadar tüm personel yaşam döngüsünü otomatik hale getirin.

    Ortak personel veri tabanı oluşturun
    Terfi süreci öneri listesini otomatik olarak alın ve zaman kazanın
    Toplu terfi ve görev değişikliği yapın
    Çalışanınızı birden fazla pozisyona aynı anda ilişkilendirin
    Self servis ekranları ve raporları ile çalışanların birçok sürece katılımını sağlayın
    Süreç bazlı delegasyon ile fonksiyon bazında (izin, eğitim, vb.) delegasyon verin
    Zimmet yönetimini otomatik hale getirin
    Disiplin sürecini sistem üzerinden yönetin
    Zorunlu sertifika takibini sistem üzerinden yürütün

     

    Organizasyonel Planlama

    Organizasyonel Planlama modülü ile matris ve çoklu organizasyon hiyerarşilerini destekleyin ve sürükle bırak ile organizasyonel değişiklikleri yapın.

    Organizasyon yönetiminizi ileriye dönük istenilen bir tarihten geçerli olacak şekilde bir proje olarak offline yürütün.

    Projenizi sürükle bırak yöntemi ile gerçekleştirin
    Gerekli dokümantasyon ve bilgileri proje bazında saklayın ve onaya sunun
    Değişiklik onaylarını sistem üzerinden karşılaştırma yaparak verin
    Projeleri onay aşamasından sonra otomatik olarak canlıya alın
    İdari hiyerarşi dışında birimler arası ihtiyaca özel linkler oluşturun
    Co-Head yapısı sayesinde bir kutuda birden fazla yönetici sürecini destekleyin
    Değişiklikler sonucu yapılması gereken görev atamaları otomatik olarak oluşturun ve zaman kazanın
    Organizasyon şeması üzerinden çalışan bilgi kartlarını tüm kurum ile online paylaşın
     

    Talep Yönetimi

    Talep Yönetimi modülü ile çalışanlarınızın taleplerini İK sistemi ile entegre bir şekilde hızlıca çözün ve çalışan memnuniyetini arttırın.

    Talep akışlarını self service üzerinden esnek olarak yönetin
    Talebin durumu ile ilgili her aşamada bilgi vererek şeffaflığı sağlayın
    İK olarak çalışandan beklediğiniz bilgileri online olarak isteyin ve süreci takip edin
    Talep kütüphanesi ile bilgiye kısa sürede ulaşımı sağlayın
    Sağlanan raporlarla İK bölümünüzün hizmet seviyesini ölçün ve iyileştirin
     

    İş Analizi

    Organizasyonunuzdaki unvanlara ait gerekli bilgileri sistem üzerinde tutun ve tek bir yerden yönetin.

    Beklenen görev ve sorumlulukları belirleyin
    Yetkinlikleri ve davranışlarınızı oluşturun
    Akademik eğitim, yabancı dil bilgisi ve deneyim bilgilerini sistem üzerinde tutun
    Sertifika ihtiyaçların belirleyerek kritik pozisyonlardaki çalışanların yasal zorunluluklarını takip edin
     

    Zaman Yönetimi

    Çalışanlarınızın zaman planlarını yönetin, izin, fazla mesai gibi süreçleri çalışma zamanları ile entegre hale getirin.

    Ülke, şehir ve kontrat bazlı tatil takviminizi tanımlayın
    Esnek çalışma takvimi tanımlayın ve bu takvimleri şirket, ülke ve çalışan bazlı atayın
    Şirketinize özel izin türleri tanımlayın ve kurallarını esnek olarak belirleyin
    Süt izni ve doğum izni süreçlerinizi yönetin
    Sendikal izinlerinizi yönetin
    Fazla mesai sürecinizi oluşturun, fazla mesai saatlerini izne ya da paraya dönüştürün
    Zaman yönetimi kurallarına bağlı olarak aylık yemek kartı yüklemelerini kişi bazlı sistemden alın
    Self servis üzerinden kendinize ya da çalışanınıza ait işlemleri gerçekleştirin
     

    Kariyer Yönetimi

    Çalışanların kurum için açık pozisyonlara başvuru süreçlerini yönetin. Olası atama ve terfi süreçlerini sistem üzerinden ve hızlı bir şekilde gerçekleştirin.


    Yöneticilerin eleman ihtiyaç taleplerini sistem üzerinden toplayın
    İhtiyaca uygun açık pozisyonları kurum içinde yayınlayın
    Gelen başvuruları değerlendirin ve en uygun adayın seçimini sistem üzerinden gerçekleştirin
    Farklı tipteki atama işlemlerini tek ya da toplu olarak sistem üzerinden yapın ve zaman kazanın
    Belirlenen terfi kriterlerine göre oluşan aylık çalışan terfi listesini sistem üzerinden alın
    Çıkış işlemleri sürecinizi sistem üzerinden yönetin
     

    İşe Alım

    Açık pozisyonlarını tanımlayın, aday başvuru portali üzerinden toplanan başvurulardan en iyi adayları seçin ve işe alım sürecini hızlı bir şekilde tamamlayarak aday bilgilerini özlük sistemine doğrudan taşıyın.

    İlanlarınızı oluşturun ve kariyer portaliniz üzerinden yayınlayın
    İlanlarınız üzerinden başvuru kabul edin ve aday havuzunuzu oluşturun
    Gelişmiş arama kriterleriyle aradığınız adaya hızlıca ulaşın
    Adaylarınızı işe alımdaki tüm süreçlerde otomatik haberdar edin
    İşe alım sürecini durumunu self service üzerinden yöneticilerle paylaşın
    Aday bilgilerini işe alım sonrasında özlük sistemine otomatik olarak taşıyarak zaman kazanın
    On-boarding süreci ile çalışanınıza olumlu bir deneyim yaşatın
     

    Ücret ve Prim Yönetimi

    Ücret artış dönemlerinizde mevcut verilerinizi yorumlayın ve ücret planlamalarınızı doğru ve hızlı bir şekilde yapın. Belirli dönemlerinde dağıtılacak olan primleri sistem üzerinden adil bir şekilde planlayın ve self service üzerinden dağıtımını sağlayın.

    Ücret artış dönemleri öncesinde belirlediğiniz senaryolara göre simülasyonlar yapın
    Yöneticilere varsayılan ücret artışlarına ek olarak belirli kotalar verin
    Self servis ekranları aracılığıyla yöneticilerinizi ücret planlamaları hakkında bilgilendirin ve görüşlerini toplayın
    Ücretle ilgili verilerinizi personel özlük sistemine doğrudan aktarın
    Teorik bonus rakamlarını organizasyon seviyesinde belirleyin
    Dağıtımı yapılacak bonus rakamlarını organizasyondaki ana birimlere dağıtın ve otomatik olarak sistemin tüm yöneticilere kurallar çerçevesinde adil bir bonus önermesini sağlayın
    Bonus dağıtımının tüm adımlarını sistem üzerinden süreç ile yönetin ve hız kazanın
     

    Performans Yönetimi

    Yetenek yönetiminin önemli bir bileşeni olarak Performans Yönetimi modülü ile kapsamlı çalışan değerlendirme süreçleri ve hedef birleştirme araçları sunarak organizasyonunuzu destekleyin

    İş hedefleri, projeler ve yetkinlikler ile performans formları üretin
    Yöneticilerin kendi ekiplerine ait proje ve iş hedeflerini sistem üzerinden oluşturmalarını sağlayın
    Kalibrasyon süreci ile performans değerlendirme sonuçlarını düzenleyin
    Her dönem sonunda bağımsız hedef kart, yetkinlik ve proje performans değerlendirmeleri gerçekleştirin
    Değerlendirmeleri onay akışı çerçevesinde yürütün
     

    360 Geri Bildirim Sistemi

    Çalışanların bireysel farkındalıklarını keşfetmesi için farklı bakış açılarından geribildirim almalarını gelişimlerine katkıda bulunun

    Geri bildirim için ast ve yatay paydaş seçerek değerlendirme sürecini başlatılmasını sağlayın
    Güçlü ve gelişim alanlarına yönelik geribildirimleri yönetin
    Yöneticilerin özel raporlar ile ekibi için ileriye yönelik planlama yapmasını sağlayın
    Geri bildirimlerine yönelik analizler yapın ve gerekli gelişim aksiyonlarının alınmasını sağlayın
     

    Gelişim Yönetim Sistemi

    Gelişim aksiyonlarını sistem üzerinden yönetin ve görüntüleyin. Aksiyonlara yönelik planlamaları sistem üzerinde kayıt altına alın.

    Gelişim aksiyonlarına yönelik talepleri self servis üzerinden toplayın
    Çalışanlarınıza alternatif tarihler eğitim seçimi sağlayın ve katılımı arttırın
    Gelişim aksiyon planlamalarında izin kontrolü, ön koşul ve kapsayan gibi otomatik yerleştirme kuralları ile zaman ve maliyet kaybından kurtulun
    Aksiyon taleplerini bir havuzda görüntüleyip, toplu olarak onay sürecine sokun
    Taleplerde asil ve yedek sürecini anlık olarak yönetin
    Sistem üzerinden fakülte ve paket eğitimleri tanımlayıp akademik bazda planlama yapın. Başarı durumunu kredi ile yönetin
    Gelişim aksiyon planlamalarını İK takviminde çalışanlarınızla ve yöneticilerle paylaşın
    Tüm sürecinizi Outlook ile entegre edin
    İç eğitmenlerinizin self servis üzerinden planlama ve katılımcı bilgilerine ulaşmasını sağlayın
    Gelişim aksiyonlarına yönelik eğitmen, içerik, doküman ve transkript bilgilerini self servis’e açın
    Gelişim aksiyon bütçelerinizi oluşturun ve maliyetlerinizi bu doğrultuda yönetin
    Zorunlu eğitimlere yönelik zamanlama ve sertifika bilgilerini sistem üzerinden yönetin
     

    Sınav Yönetimi

    Gelişim aksiyonları öncesi ve sonrasından bilgi ve becerileri ölçmek için sınavlar düzenleyin.

    Farklı konu ve içeriklerde sorularla, soru bankası oluşturun
    Kendi oluşturduğunuz vakalarla birden fazla soruyu ilişkilendirin
    Tasarladığınız şablonlarla farklı tipte sınavlar oluşturun
    Şablonlarda kullandığınız soruların ve cevapların sırasını karıştırarak sınav sonuçlarının güvenilirliği arttırın
    Online ve yazılı sınavlar düzenleyin
    Online sınav durumlarını sistem üzerinden izleyin
    Sınav sonuçlarını raporlayın ve ölçümleyin
     

    Anket Yönetimi

    Gelişim aksiyonlarınızın değerlendirilmesi ve genel amaçlı konular için farklı anketler oluşturun ve raporlayın.

    Anketler için kendi soru ve cevaplarınızı oluşturun
    Kullanıcının verdiği cevaba göre farklılaşan sorular kurgulayın
    Çalışanlarınızla self servis üzerinden anketler paylaşın
    İç eğitmenlerinizin katılımcı değerlendirmelerini self servis üzerinden yapmalarını sağlayın
    Anket tamamlanma sürecini sistem üzerinden takip edin
    Gelişim aksiyonlarına yönelik anketlerin değerlendirme sonuçlarını otomatik olarak sistemden alın
    Anket raporları ile toplanan veriyi yorumlayın ve doğru aksiyonlar
     

    Elektronik Arşiv

    Çalışanlarınız özlük dosyalarını sistem üzerinde tutun ve paylaşın.


    Özlük dosyalarına ait dosya yapısı oluşturun
    Konusuna göre taratılmış evrakları sisteme yükleyin
    Çalışanlarınıza self servis üzerinden talep ettikleri evrakları gönderin
    Kurum içindeki farklı departmanlarla, çalışanlarınıza ait evrakları onay mekanizması ile paylaşın