Kurumsal Uygulamalar Çözümü olan Logictix kurumların yemek, servis, filo yönetim hizmetleri ve kurumsal emlak yönetimi operasyonlarını elektronik ortamda yürütmelerine olanak veren yenilikçi bir yazılımdır.
Logictix, organizasyonların çalışanlara dokunan operasyonel ve idari süreçlerin minimize edilmesini ve böylece üretkenliği arttırıp, lojistik maliyetlerini düşürmesini sağlar.
Birden fazla mağaza ve/veya şubesi bulunan kurumların, sahibi oldukları veya kiraladıkları tüm emlaklara ait sözleşme, ödeme ve yenileme, satış, teknik hizmet ve bakımlarının yönetildiği ve ihtiyaç duyulan envanterin tanımlanıp stok takibinin yapılabildiği uygulamadır.
Daha düzenli bir süreç yönetimi ile operasyonel işleri azaltan, İnsan Kaynakları sisteminizle entegre olan; yemek kartı, filo, personel servisleri, taşeron yönetimi ve gelen giden evrak yönetiminin yapıldığı uygulamadır.
Firmaların demirbaşlarının tanımlanarak, amortisman ayırma ve yeniden değerleme işlemlerinin yapılmasını sağlar.
Farklı türde tedarikçi firma faturalarının (satıcı faturaları, iade faturaları, KDV’li, stopajlı vb) sisteme detay girişlerini, fatura ödeme ve gider itfa muhasebelerinin otomatik yaratılmasına olanak veren modüldür.
Birden fazla mağaza ve/veya şubesi bulunan kurumların, sahibi oldukları veya kiraladıkları tüm emlaklara ait sözleşme, ödeme ve yenileme, satış, teknik hizmet ve bakımlarının yönetildiği ve ihtiyaç duyulan envanterin tanımlanıp stok takibinin yapılabildiği uygulamadır.
Bina ve Gayrimenkul Yönetimi
Organizasyonların kontrolünde bulunan tüm emlakların bina ve gayrimenkul kayıtlarının detayları ile takip edilmesi
Bina detaylarının kat, oda, bağımsız bölüm olarak izlenmesi
Her bir bölümün, kullanım alanı ve m2 cinsinden büyüklüklerin girilmesi ve bu alanlar kat-oda hiyerarşisinde izlenmesi
Haritalar üzerinden binaların işaretlenip görüntülenmesi
Kira Sözleşmeleri Yönetimi ve Ödeme Takibi
Kira sözleşmelerinin yönetiminin yapılması. Enflasyon tipi seçilerek ve sözleşme tipine göre sisteme tanıtılarak, işletmenin sahip olduğu tüm gayrimenkul kira ödemeleri tanımlanan zamanlarda, işletmenin belirttiği artış oranları ile belirlenen tarihte sisteme yansımasının sağlanması.
Kira artış tipinin, sistemde tanımlı olan kurallara bağlı olarak istenilen şekilde formüle edilmesi
Mahkeme ve hukuki süreçlerde ödenmeyen ya da tahsil edilmeyen alacakların geriye dönük hesaplamalarının yapılması
Kira süreçlerinin kullanıcı tarafından belirlenen dinamik kurallara göre aylık kira simülasyonun yapılması
Word add-in’i ile yazışma ve sözleşme çıktılarının değişken değerlerinin sistem tarafından otomatik olarak oluşturulması
Sözleşme şablonlarının Word üzerinden kolaylıkla kullanıcılar tarafından tanımlanması
Vergi ve enflasyon oranlarının da takibinin yapılması sayesinde ödeme işlemlerinin hatasız takibi sağlanması
Evrak takipleri, kiralama, satış, sözleşme kontratları ile ilgili alarm sistemlerinin bulunması
Açılış, Kapanış, Taşınma ve Yenileme Süreçleri Takibi
Açılış, taşınma, kapanış, ek yer ve yenileme süreçlerinin sistem üzerinden yönetilmesi
Süreç üzerinde iş atamaları sonrası mail ile ilgili kişilerin bilgilendirilmesi
Gayrimenkul İlan ve Satış Takibi
Geçici süre için kurumun elinde bulunan iktisaplı malların teklif ve satış süreçleri yönetiminin yapılması
İktisaplı malın elden çıkarılması için kurumun bünyesindeki internet satış ortamları entegrasyonu ile internet üzerinden alınan tekliflerin değerlendirilmesi
Değerlendirme süreci statü takibi ve statü kontrolleri ile hata yapmayı önleyici uyarılar sayesinde sistem üzerinden teklif sahibine dönüş yapılması
Satış kararı ve satış işleminden sonra evrak takibi ve ödeme takibin yapılması
Sistem üzerinden tüm kar/zarar ya da potansiyel kar hesaplamalarının oluşturulması
Daha düzenli bir süreç yönetimi ile operasyonel işleri azaltan, İnsan Kaynakları sisteminizle entegre olan; yemek kartı, filo, personel servisleri, taşeron yönetimi ve gelen giden evrak yönetiminin yapıldığı uygulamadır.
Büyük çaplı ve birden fazla konumda bulunan kurumların personeline verilen yemek kartı ile ilgili süreçlerin elektronik ortama taşınarak maliyetlerin kontrol edilmesini ve bu süreçlerin operasyon verimliliği arttıracak şekilde yürütülmesini sağlayan bir uygulamadır.
Firma bilgileri, sözleşme bilgileri ve firmaya özgü kart bilgileri (günlük yükleme limiti, aylık rapor oluşturulma tarihi vs.) sistemde tutulması
Aktif kartı olan kişiler için gerekli durumlarda rutin dışı bir yükleme için Yükleme Talebi oluşturulması
Çalışanların çalışma takvimi, izin ve eğitim gibi bilgileri kullanılarak aylık yükleme raporunun alınması
Geriye dönüş izin ve eğitim değişikliklerinin bir sonraki yükleme döneminde güncellenmesi
Ay ortasında işe girişler sonucu oluşması gereken yükleme listelerinin günlük olarak alınabilmesi
Büyük araç filosuna sahip firmalar için geliştirilen Filo Yönetimi modülü; kurumunuzun tüm araçlarını tek bir bilgi kaynağından etkin ve maliyet odaklı yönetebilmeniz için sizi yetkin kılar. Modül ile tüm araç sipariş işlemlerini yürütebilir; masraf bilgilerini takip edebilir ve kullanıcı bilgilerini güncel tutabilirsiniz.
Araç sipariş bilgilerinin oluşturulması
Siparişe göre gelen araçların özelliklerinin tanımlanması ve raporlanması
Araçların birim ya da kişilere tahsis bilgilerinin tutulması
Araçlara ait masraf girişlerinin ve raporlamasının yapılması
Kurumlar tarafından personele sağlanan servis aracı hizmetinin, operasyon hatalarını minimize ederek ve maliyetleri kontrol altına alarak yönetilmesini sağlar.
Anlaşmalı olarak çalışılan firmaların kaydının yapılması
Servis güzergahları, durak noktaları, günlük sefer sayıları ve araç bilgisinin tanımlanması
Araçlara ait ceza bilgilerinin tanımlanması ve raporlanması
Aksama raporu, fatura raporu ve personel güzergah listesinin alınması
Kurum içinde çalışan taşeron personellerin sisteme tanımlanması; bilgilerinin tutulması/güncellenmesi; atama (görevlendirme) işlemleri yapılması ve personel ve maliyet bilgilerinin raporlanabilmesini sağlar.
Taşeron çalışanların sisteme tanımlanması; bilgilerinin (kişisel bilgiler, nüfus bilgileri, iletişim bilgileri, ceza/ödül bilgileri) tutulması/güncellenmesi/görüntülenmesi sağlanması
Atama işlemleri (görev tarihi, görev yeri bilgileri, bağlı olduğu yöneticisi vb.) yapılıp ilgili görev ücret bilgilerinin kaydedilmesi
Temizlik personelleri için aylık maliyet raporlamaları için maliyet tablosu değerlerinin tanımlanması.
İş birimleri tanımlanıp, aylık maliyet bilgileri takip edilmesi
Sistem üzerinden lokasyon bazlı temizlik hizmetleri tablosu, engelli (kadrolu) temizlik raporu, taşeron personel dağılım ve genel raporunun alınması
Kuruma gelen resmi yazıların, gelen/giden evrak yönetiminin sağlanması ve takip edilmesini sağlar. Ayrıca dekont kayıt ve takibini de yönetir.
Resmi yazıların, gelen giden evrakların tutulmasının sağlanması
Dekont bilgilerinin sistem üzerinde tutulması
İhtiyaç durumunda kurum içine belirli tipteki evraklara erişimin sağlanması
Evrak listesi raporunun alınmasının sağlanması
Firmaların demirbaşlarının tanımlanarak, amortisman ayırma ve yeniden değerleme işlemlerinin yapılmasını sağlar.
Demirbaş tanımlarının yapıldığı, amortisman ayırma ve yeniden değerleme, rayiç değer arttırma/azalma işlemlerinin yapıldığı ve raporlandığı ekranlardan oluşmaktadır
Demirbaş Türü Tanımlama
Demirbaşın bağlı olacağı muhasebe hesabının,
Tanımlanan demirbaş hesabına karşılık gelen birikmiş amortisman hesabının,
Tanımlanan demirbaşın amortismanlarının giderleştirileceği Amortisman Gideri hesabının, tanımlandığı ekrandır.
Demirbaş Tanımlama
Satın alınan demirbaşın girişinin yapıldığı ekrandır.
Bu ekranda demirbaşın türü, ait olduğu şube, bedeli, döviz cinsi, TL karşılığı, hangi firmadan satın alındığı, fatura tarihi, amortisman yöntemi ve oranı, süresi, hurda değeri, yeniden değerlemeye tabi olup olmadığı, ödeme şekli (hesaptan, kasadan), muhasebe yöntemi bilgileri yer almaktadır.
Girişi yapılan demirbaşlar sistemce otomatik üretilen bir numara ile kayıt edilmektedir.
Amortisman Ayırma
Kullanıcı tarafından girilen yıl için aylık olarak ayın son iş gününde amortisman ayrılmakta ve otomatik olarak muhasebe oluşturulmaktadır.
Demirbaş numarası girilmek sureti ile sadece o demirbaş için amortisman ayrılması da mümkündür.
Yeniden Değerleme
Üç aylık dönem sonlarında girilen değerleme oranından yeniden değerleme yapılmakta ve muhasebe kayıtları otomatik olarak oluşturulmaktadır.
Değer Arttırma
Girişi önceden yapılmış bir demirbaşın değerinin arttırıldığı ve muhasebeleştirildiği ekrandır.
Rayiç Değer Arttırma/Azaltma
Tanımı yapılmış olan bir demirbaşın rayiç değerinin arttırılması veya azaltılmasında kullanılan ekrandır.
Satış İşlemi
Demirbaş satışlarının yapılması ve otomatik muhasebelerinin oluşmasını sağlayan ekrandır.
Amortisman Ve Yeniden Değerleme İptal
Ayrılan amortismanlar ile yeniden değerleme kayıtlarının iptalinin yapıldığı ekrandır.
Demirbaş Aktar
Demirbaş kayıtlarının bir excel dosyasıyla onaylı kayıt olarak demirbaş modülüne aktarımının yapıldığı ekrandır.
Aktarılamayan Kayıtlar İzleme
Aktarılamayan kayıtların da izlenmesi sağlanmıştır.
Amortisman Defteri
Girişi yapılan demirbaşların yeniden değerleme öncesi ve sonrası değerleri ile ayrılan amortismanları ve toplam birikmiş amortismanları gösteren rapordur.
Şube bazında da veri getirilmesi sağlanmıştır.
Hesaplama yöntemleri bazında amortisman ayırma ve yeniden değerlemelerin izlenebildiği ekrandır.
Dönem, demirbaş kodu ve şube bazında rapor alınması sağlanmıştır.
Amortisman ve Yeniden Değerleme İzleme
Demirbaş Hesapları İzleme
Fiş İzleme
Farklı türde tedarikçi firma faturalarının (satıcı faturaları, iade faturaları, KDV’li, stopajlı vb) sisteme detay girişlerini, fatura ödeme ve gider itfa muhasebelerinin otomatik yaratılmasına olanak veren,
Farklı türde personel giderlerinin (masraf formu, business card ödemeleri gibi) sisteme girişlerinin ve ödemelerinin yapılmasını sağlayan,
Tedarikçi firmalarla mutabakat yapılmasını ve günlük nakit akışının kontrol ve takibini sağlayan raporlama sistemini içeren bir modüldür.
Projeye ek olarak e-fatura entegrasyonu yapılarak gelen faturaların sisteme otomatik onay ile alınmasını sağlayacak entegrasyon da modül kapsamına dahil edilmiştir.
Gider Tipi Tanımlama
Farklı türde Gider Tanımı, gider KDV, stopaj oranlarının ve gider, stopaj ve itfa hesaplarının tanımlanmasını sağlayan ekrandır.
Demirbaş Tanımlama
Demirbaş fatura ödemelerinin yapılabilmesi için Demirbaş tanımının yapıldığı ekrandır.
Satıcı/Personel Tanımlama
Satıcıların ve personellerin tanımlanmasını sağlayan ve seçilen döviz cinslerinde muhasebelerin oluşması için otomatik hesap açan ekrandır.
Çalışma Bankaları Tanımlama
Satıcıların ve personel gider ödemelerinin hangi banka şube ve hesaba yapılacağının tanımlandığı ekrandır.
Fatura Giriş
Satıcıların ve personel batch ve detay fatura girişlerinin yapılmasını sağlayan ekrandır. Bu ekran üzerinden fatura muhasebesi, itfalandırma, ödeme ekranına geçiş sağlanır.
Ödeme Giriş
Satıcıların ve personel gider ödemelerinin yapıldığı ekrandır, fatura ekranından direk geçiş ile ödeme yapılabilir, ödeme onayı ile tüm işlem onaylanır.
Tahsilat Giriş
İade fatura kesildiği durumda tahsilatların girildiği ve onaylandığı ekrandır.
Fatura – Ödeme – Tahsilat Eşleme
Fatura girişi yapıldıktan sonra o faturaya istinaden ödeme çıkılmadığı sonradan ödemenin girildiği durumlarda ya da iade fatura tahsilat eşlemesi için kullanılan ekrandır.
İşlem Onay
Fatura İzleme
Verilen kriterlere göre sisteme girilen raporların izlenmesini sağlayan ekrandır.
Vadesi Gelen Faturalar
Vadesi gelen ödeme yapılması gereken faturaların girilen tarih aralığı için listelenmesini sağlayan rapordur.
Yaşlandırma Analizi
Bakiye Takip
Satıcı Ekstresi
Satıcı/Personel faturaları bazında gerçekleştirilen işlemlerin detaylarının izlenebileceği rapordur.
Mutabakat Mektubu
Satıcı firmalara gönderilmek üzere matbu mutabat formu oluşturulmasını sağlayan ekrandır.
BA Raporu